♥ Mia Heart Beating ♥

My photo
♥ Holla. Call me Dya. Just wanna drop some thoughts and as what u can see, i'm recording my journey here. Well I'm just an ordinary person, simple, lovable (annoying sometimes) and u guys are very welcome to be my friends. Single, but not available. Taken, but not possessed. Have a nice day!

Thursday, November 3, 2011

Entry lapuk : Aidilfitri 2011

Adui, dah lama janji nak share gambar raya tahun ni tapi masih tak tunaikan. OK lah, walaupun dah berlapuk berhabuk bercapuk, saya masih nak paksa korang tengok gambar raya saya. Tak kira!

Baju raya tahun ini. Wajib lah gambar syok sendiri dulu.

 Saya. Pipah.

 Yeng. Memey eh silap Ifi.

 Adik. Byna.

 Dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru.

 Tiga dara pungutan.

Malas caption.

Selamat Hari Raya Aidiladha. =p

Gila kan? Sampai dah habis Deepavali, dah melarat ke Aidiladha tapi masih nak paksa korang jamu mata dengan gambar raya. Saya teruskan lagi.


Rumah Wanie.

My girl.

Si gemuk sangat suka open house sebab dapat makan.

Sangat suka.

Wajib. Sempat lagi photo shoot semasa raya. Hehe.

Banyak lagi gambar tapi malas betul nak upload. OK. Sekian cerita raya saya.


No comments:

Post a Comment